1393-08-12 10:59
2190
0
5279
بیانیه مدیریت حوزه علمیه گلستان:

پیوند 13 آبان و عاشورا بیانگر وحدت ملی و تبعیت از ولی فقیه است

هم زمانی یوم الله 13 آبان در سال جاری با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بیانگر همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از امام و ولی فقیه آگاه زمان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ مدیریت حوزه علمیه استان گلستان به مناسبت 13 آبان و عاشورای حسینی بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال رنگ و بوی حسینی به خود گرفته و با عاشورا همراه شده است. 13 آبان نقطه عطف مبارزه مردم سرافراز ایران اسلامی در انتخاب و پایه گذاری حکومت مردم سالاری دینی، یادآور رشادت‌های امام حسین و یارانش در صحرای کربلاست.

این روز نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و یاد آور جهاد مؤمنان، علیه کفر، ظلم و ستم به رهبری شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار است.

هم زمانی این روز بزرگ در سال جاری با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بیانگر همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از امام و ولی فقیه آگاه زمان است.

حال که این 2 مناسبت بزرگ با یکدیگر پیوند خورده اند باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد تا خود را برای صف آرایی در مقابل جبهه باطل آماده کرده و مقتدرانه در برابر دسیسه های دجال زمان خود بایستیم.

باید هوشیار باشیم و یزید زمان خود را بشناسیم. در صحرای کربلا آب را بر امام حسین و یارانش بستند و اکنون تحریم های اقتصادی حکایت از ظلم و ستم همان زمان را دارد. آری به راستی امریکا و صهیونیسم یزیدیان زمان ما هستند.

علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان گلستان ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه دشمنان اسلام، همگام با امت غیور ایران اسلامی در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادی خواهشان شعار هیهات من الذله را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال، حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران اسلامی خلق گردد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.